لیورپول ادیت

وبلاگ گالری ادیت های لیورپولی

لیورپول ادیت

وبلاگ گالری ادیت های لیورپولی

خوش آمدید! امیدوارم در این وبلاگ لحظات خوشی رو بگذرونیم. ما هرگز تنها نخواهیم بود. دلخوشم به حمایت های شما. " هرگز تنها نخواهی رفت "

بایگانی
نویسندگان
کلمات کلیدی
آخرین نظرات

شروع به کار وبلاگ ( پست ثابت )

بنیامین | چهارشنبه, ۲۸ خرداد ۱۳۹۳، ۰۱:۵۵ ب.ظ

head

بنام خدایی که لیورپول رو آفرید. سعی من در این وبلاگ قراردادن آخرین و بهترین عکس ها از باشگاه هست و تا می تونم به وبلاگ برسم. امیدوارم طوری کار کنم که از دنبال کردن این وبلاگ پشیمون نشید و منتظر مطالب جدید بمونید. از امروز 28 خرداد 1393 وبلاگ کار خود را بصورت جدی شروع می کند. :)

  • بنیامین

جرارد

لیورپول

آنفیلد

نظرات  (۷)

  • محمد رضا عظیم مزرجی
  • بنیامین یه لینک هم به سایت من بده خو (کانون هواداران لیورپول در ایران )
    منم لینکت کردم
    پاسخ:
    لینکی داداش
  • محمد رضا عظیم مزرجی
  • اوه اوه بنیامین داداش عجب عکسی گذاشتی اینو خودم طراحی کردم  :))))
    پاسخ:
    ی عکس کوچیک لازم داشتم خو :)) ( یعنی این که عرضش زیاد باشه )
    سلام وبت خیلی قشنگه. قالبش هم عالیه. برای ناپولی هم می تونی درست کنی؟
    تبادل بنر میکنی؟
    من یه وبلاگ دیگه هم دارم: design-logo.blogfa.com
    می تونم برات لوگو درست کنم. البته میدونم خودت بلدی.
    پاسخ:
    مرسی :) باشه حتما :)
    تبادل هم میکنیم ..
    ایمیل : 
    benjamin.akl98@yahoo.com
    باز که سوارز گاز گرفت
    پاسخ:
    ازش پرسیدم :دی
    دست خودش نیساااا :)))
    ولی دمش گرم ایتالیا رو هم بردن :P
    یک کارت شارژ 2 تومنی ایرانسل خوبه
    http://setfa.net/images/0jr4tah50a30366d8qms.gif
    http://setfa.net/images/krhcdfnt007gmdg8qw.png
    پاسخ:
    مرسی ..
    http://napolifans.ir/post/273
    ادیت هیگواین رو بذار

    ارسال نظر

    ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
    شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
    <b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
    تجدید کد امنیتی